Gratis Verzending · Voor 15:00 Besteld, Morgen In Huis* · Achteraf Betalen Met Klarna

Retourneren & Service

Alles wat je moet weten over het Retourneren en Service bij Toadly

30 Dagen bedenktijd

Toch niet tevreden met je Montessori leertoren? Je hebt bij ons 30 dagen bedenktijd om alsnog jouw aankoop te retourneren. Let je hier op de voorwaarden?

  • Gratis retourneren
  • Retourneren in originele & onbeschadigde productverpakking

Start je retouraanvraag hier, met de barcode van je heenzending en postcode afleveraders.

Meer vragen over het retourneerproces? Neem contact op met ons via hello@toadly.nl

Retourneervoorwaarden

Iedereen heeft het recht om zijn/haar bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na retouraanvraag heb je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag, inclusief verzendkosten, teruggestort. Ook de kosten voor de retourzending nemen wij voor onze rekening, zo kan iedereen kijken of onze producten iets voor zijn/haar huishouden is.

Als je gebruikmaakt van je herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking worden geretourneerd. Om van dit recht gebruik te maken, kun je contact met ons opnemen via hello@toadly.nl of je retour zelf aanmaken via deze link. We storten het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terug, mits het product in goede staat bij ons is aangekomen.

Mocht het product of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig was om het product te beoordelen, dan kunnen we de waardevermindering aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het goed verpakt is bij een retourzending.

Klachtenregeling

Het kan altijd gebeuren dat iets niet helemaal loopt zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hello@toadly.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur op https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Daarnaast is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, staat het je vrij om deze via het platform van de Europese Unie in te dienen.

Sluiten
Inloggen
Sluiten
Winkelwagen (0)

Geen producten in de winkelwagen. Geen producten in de winkelwagen.